Chateau Monty SPA Resort Recenzje
-
Personel
92% -
Czystość
94% -
Wyposażenie
91% -
Komfort
89% -
Cena
87%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:
Petra Hájková
para, 10.10.2016
Čeština
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 9.10.2016
Čeština
Petr Weisz
para, 13.9.2015
Plzeňský kraj
Děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.
Michaela Katinová, Cluster Reservatin Agent
Anonim
para, 31.7.2015
Čeština
Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb. Proto pokaždé rádi slyšíme pozitivní slova chvály. Vaše poděkování jsme tedy s radostí předali na hotelovou recepci.
Mrzí nás, že jste nebyl spokojený s postelí. Podložka, která se nachází pod prostěradlem, ovšem plní svou hygienickou funkci.
Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.
S pozdravem
Michaela Katinová
Cluster Reservation Agent
Iveta Melišová
podróżujący w pojedynkę, 29.12.2014
Čeština
Pavel Šár
podróżujący w pojedynkę, 14.9.2014
Čeština
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 19.8.2014
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 20.8.2012
Čeština
Renata Pavlasová
para, 16.2.2011
Čeština
Jarmila Blažková
podróżujący w pojedynkę, 1.9.2020
Ústecký kraj
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 24.8.2020
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Ladislava Brabencová
para, 16.8.2020
Plzeňský kraj
Jiří Klokočník
para, 21.5.2019
Zlínský kraj
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení poskytovaných stravovacích služeb. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání a postaráme se o to, aby se Vaše výhrady dostaly ke konkrétním zaměstnancům. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
Nechala jsem prověřit i výměnu ručníků, které zmiňujete - v hotelech společnosti GALA HOTELS jsou ručníky měněny poté, co je klient "odhodí" na zem. Tato informace je vyvěšena i v koupelně každého pokoje. Během Vašeho pobytu tomu tak nebylo, proto výměna ani jednou neproběhla.
Děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S úctou
Management hotelu
Libuše Eybergerová
podróżujący w pojedynkę, 17.8.2016
Čeština
Eva Železná
grupa przyjaciół, 19.2.2016
Ústecký kraj
(bez ratingu tekstu)
Jaroslav Hladík
para, 31.3.2015
Plzeňský kraj
Kateřina Volfová
podróżujący w pojedynkę, 7.12.2014
Čeština
Jan Janček
podróżujący w pojedynkę, 14.4.2014
Čeština
ing. Aleš Matoušek
podróżujący w pojedynkę, 7.11.2013
Čeština
VLASTIMIL MAČÁK
para, 5.4.2013
Středočeský kraj