0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Chateau Monty SPA Resort Recenzje

Ocena hotelu

91%
Znakomicie

by 1358 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    89%
  • Cena

    87%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Petra Hájková

para, 10.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Hotel je orientován na německou a ruskou klientelu, personál se také k nám choval mile, nezaznamenali jsme žádné rozdíly v jednání či službách.

  • Probíhající rekonstrukce na kterou jsme nebyli upozorněni (ač musím dodat, že po upozornění nám vedení vyšlo vstříc a nabídlo kompenzaci dle našich požadavků). Mrzelo nás, že je prezentován bazén se slanou vodou, ale jedná se o chlórovaný.

Personel
8
Usługi
7
Czystość
9
Komfort
5
Value/money
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Skvělá lokalita, příjemná poloha hotelu přímo u lesa jako výchozí bod vycházkových tras.

  • Velkým zklamáním bylo stravování, které neodpovídá čtyřhvězdičkové kategorii. Polévky jako ze závodní jídelny, hlavní chod povětšinou z nekvalitních a nedobře upravených surovin, chudý salátový bar. Perlička hovořící za vše: Na mou otázku, jakou že rybu paní servíruje k večeři, se mi dostalo od příslušné pracovnice odpovědi: Nevím, to je polotovar z Makra...

Personel
7
Usługi
7
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
7

Petr Weisz

para, 13.9.2015

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Standartní kvalita bez vážnějších nedostatků za dobrou cenu.

Personel
9
Usługi
7
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Vážený pane Weisz,
Děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.
Michaela Katinová, Cluster Reservatin Agent

Anonim

para, 31.7.2015

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Rád bych poděkoval za zaslání zapomenuté nabíječky mobilního telefonu. Výhled na Mariánky. Ochotný personál.

  • Igelit na posteli pod prostěradlem

Personel
8
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Dobrý den z Mariánských Lázní!

Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb. Proto pokaždé rádi slyšíme pozitivní slova chvály. Vaše poděkování jsme tedy s radostí předali na hotelovou recepci.

Mrzí nás, že jste nebyl spokojený s postelí. Podložka, která se nachází pod prostěradlem, ovšem plní svou hygienickou funkci.

Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.

S pozdravem

Michaela Katinová
Cluster Reservation Agent

Iveta Melišová

podróżujący w pojedynkę, 29.12.2014

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Ubytovanie velmi dobre, strava tiez velmi dobra, okolie pekne.

  • - pekne ubytovanie - dobra strava - mily personal - hotel umiestneny v krasnom okoli

  • - nevideli sme bezbarierovy pristup do bazena pre vozickarov /vytah premava len do prizemia- centralnej haly, potom musite ist po vlastnych po schodoch o poschodie nizsie, kde su satne k bazenu a dalsimi ostrymi schodmi k bazenu/ - pan maser sa boji asi masirovat, s manzelkou sme sa zhodli, ze to bolo hladkanie /asi bol cerstvo po maserskom kurze-ukrajinec alebo rus bez skusenosti/ - zeby setrili na personale? - bazen: na plavanie dost maly, pokial sa v nom nachadza viacej ludi -teplota vody pri plavani vyhovuje, na postavanie v bazene je zase voda nevhodna- studena

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Pavel Šár

podróżujący w pojedynkę, 14.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Až na incident v baru, s nímž byla seznámena zástupkyně managementu, jsem byl se svým pobytem ve vašem hotelu velmi spokojen. Jedinou slabinou ve službách byla nedostačující kapacita sprchy, pročež je hotel zřejmě ohodnocen čtyřmi hvězdičkami; jinak by si zasluhoval hvězdiček pět.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 19.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
7
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 20.8.2012

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Hotel je zaměřen na důchodce z Německa, zejména v jídelně se personál chová jinak k českým a německým hostům. Stoly jsou příliš velké, nejsou průběžně doplňovány příbory a odnášeny použité. Hvězdičkově srovnatelný hotel Treeoflife v Lázních Bělohrad je nesrovnatelný co do kultury služeb v oblasti stravování (např. při manipulaci s čistými příbory má číšník bílé rukavice, aby na ně nesahal holou rukou, stoly pro 2). Ostatní služby byly poskytovány ochotně a na úrovni.

  • Hezké prostředí a okolí možnst širokého využití bazénu a wellness služeb

  • nedostatek ve stravovacích službách - příliš velké stoly a nedostatek soukromí pro české hosty, pomalé doplňování příborů a odnášení použitého nádobí

Personel
5
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
6

Renata Pavlasová

para, 16.2.2011

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Chování personálu na úrovni, strava vynikající, málo společenských nebo kulturních akcí

Personel
7
Usługi
5
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Jarmila Blažková

podróżujący w pojedynkę, 1.9.2020

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • Ochota veškerého personálu.

  • Bez připomínek.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 24.8.2020

Čeština

  • Cena ogólna
74 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
8
Value/money
6

Ladislava Brabencová

para, 16.8.2020

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • procedury velká ochota a vysvětlení co nás čeká velký výběr jídla a chutné kdo dobře chodí,tak doporučím

  • kulturní vyžití na hotelu minimum žádné nabídky na zájezdy pendlobus by mohl jezdit po večerní zpívající fontáně

Personel
7
Usługi
7
Czystość
9
Komfort
7
Value/money
7

Jiří Klokočník

para, 21.5.2019

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • Celkově jsme s pobytem spokojeni, hotel je orientován na ruskou klientelu.

  • vybavení pokoje klidné prostředí a hezké okolí chování personálu hotelu

  • špatná kvalita jidel večer, připomínala závodní jídelnu za socialismu. za 7dní pobytu nam nebyly vyměněny ručníky.

Personel
7
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Vážený pane Klokočníku,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení poskytovaných stravovacích služeb. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání a postaráme se o to, aby se Vaše výhrady dostaly ke konkrétním zaměstnancům. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
Nechala jsem prověřit i výměnu ručníků, které zmiňujete - v hotelech společnosti GALA HOTELS jsou ručníky měněny poté, co je klient "odhodí" na zem. Tato informace je vyvěšena i v koupelně každého pokoje. Během Vašeho pobytu tomu tak nebylo, proto výměna ani jednou neproběhla.
Děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S úctou
Management hotelu

Libuše Eybergerová

podróżujący w pojedynkę, 17.8.2016

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • Bazén s opravdu teplou vodou a různými proudy, k dispozici po celý den

  • Vybavení pokoje-jen 2 židle, čela postelí otočená ke skosené stěně- v posteli se nedalo sedět ani číst kvůli lampičce umístěné na opačné straně.

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
3
Value/money
5

Eva Železná

grupa przyjaciół, 19.2.2016

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
74 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
7
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
8

Jaroslav Hladík

para, 31.3.2015

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • Do hotelu MONTY jezdíme rádi už řadu let. Už jsme byli v hotelu asi po osmé a vždy si hezky odpočineme a zrelaxujeme. Je jen škoda, že v hotelu asi před rokem byla zrušena živá hudba k tanci (pátky a soboty večer), která vždy přitáhla hodně návštěvníků ke společnému aktivnímu posezení vedle LOB BARU. Loni jsme například museli zajít na tanec do jiného hotelu a podniku. Myslíme si, že by se i díky tomu zvednul zájem o ubytování v hotelu. Škoda také, že se od letošního roku zpoplatnilo parkování hostů u hotelu. Většina tuzemských hotelů svým ubytovaným klientům nic za parkování u hotelu neúčtuje.

  • Je jen škoda, že v hotelu asi před rokem byla zrušena živá hudba k tanci (pátky a soboty večer), která vždy přitáhla hodně návštěvníků ke společnému aktivnímu posezení vedle LOB BARU. Loni jsme například museli zajít na tanec do jiného hotelu a podniku. Myslíme si, že by se i díky tomu zvednul zájem o ubytování v hotelu. Škoda také, že se od letošního roku zpoplatnilo parkování hostů u hotelu. Většina tuzemských hotelů svým ubytovaným klientům nic za parkování u hotelu neúčtuje.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
6

Kateřina Volfová

podróżujący w pojedynkę, 7.12.2014

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • Nabídka procedur, příjemný a ochotný personál, dobré jídlo, klidná lokalita

  • pomalejší obsluha restaurace

Personel
8
Usługi
9
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
6

Jan Janček

podróżujący w pojedynkę, 14.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • + hezké místo nedaleko centra

  • příjemný personál wellness

  • průměrná nabídka večeří podávaných formou bufetu. Klasika bez nápadu

Personel
9
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

ing. Aleš Matoušek

podróżujący w pojedynkę, 7.11.2013

Čeština

  • Cena ogólna
74 %
  • Oceňujeme vybavení hotelu, lázeňské prostředí opravdu luxusní, poloha hotelu v lese nádherná. Obslužný personál se velmi snažil ve všem vyhovět. Jídlo dobré v dostatečném množství, kuchaři se ve všem snažili vyjít vstříc. Některé zaplacené služby nebyly nejdříve přiznány, bylo nutné reklamovat. Reklamace byla vždy vyřízena kladně.

  • Oceňujeme vybavení hotelu, lázeňské prostředí opravdu luxusní, poloha hotelu v lese nádherná. Obslužný personál se velmi snažil ve všem vyhovět. Jídlo dobré, v dostatečném množství, kuchaři se ve všem snažili vyjít vstříc.

  • Přijetí na recepci: pokoj, který jsme objednali nám nejprve nebyl přidělen a museli jsme o něj žádat. Přiobjednaná a zaplacená plná penze by nebyla přiznána, bylo nutné reklamovat. Reklamace uznána. Přes zaplacených 12 procedur bylo na voucheru procedur pouze 11. Reklamace byla uznána. Stolování bylo po celý pobyt chaotické, domníváme se, že vhodnější by bylo hostovi přidělit místo u stolu na celý pobyt. "Dnes si sedněte kde chcete, zítra přijede skupina, tak pak si tady místo najděte "

Personel
8
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
8
Value/money
7

VLASTIMIL MAČÁK

para, 5.4.2013

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • Pěkný hotel a jeho okolí Již při vstupu do hotelu vás,, vtáhne´´ jeho atmosféra Apartman se vším co člověk potřebuje,samostatná koupelna ,oddělená od WC-preferuji Bazén s římskými lázněmi - perferktní Balneo-ochota a vstřícnost Možnost příjemného posezení po celý den

  • Preference německé a ruské klientely.i když chápu,že to hotel,, živí´,ale jsme přece v Čechách Snídaně-do 7.30 hod -teplá Snídaně-po 7.30hod začíná být studená Automat nealko-evidentně ředěné vodou Použité nádobí není vždy odnášeno,ale odkládáno na vedlejší stoly,to je děs. Drahé pití-hlavně nealko-voda Pro českou klientelu je pobyt značně finančně náročný

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
9
Value/money
4