0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Chateau Monty SPA Resort Recenzje

Ocena hotelu

91%
Znakomicie

by 1358 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    89%
  • Cena

    87%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 7.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
68 %
  • Bazén Balneo centrum v hotelu Župan k dispozici Přístup recepční k zákazníkovi Umístěni hotelu v blízkosti centra

  • Večeře Materiál krytu matrací Velice nekvalitní televizní příjem a malý výběr kanálů

Personel
7
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
6

Michal Fialka

podróżujący w pojedynkę, 2.9.2012

Čeština

  • Cena ogólna
68 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
6

Anonim

dorośli, 30.8.2012

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
68 %
  • Je to dobrý hotel, který mě ale zklamal v ubytování a cenách.

  • - umístění hotelu, blízké okolí hotelu, nabízené služby hotelem. - polopenze ve formě bufetových stolů.

  • - nevydařené polední menu, které jsme si vybrali místo piknikového koše ( omáčka byla připálená a taktéž zelenina a houby ). - přemrštěné ceny, nastavené na zahraniční klientelu, zejména na německou a ruskou. - za dost velký nedostatek považuji velmi malé pokoje. Pokoj, ve kterém jsme byli ubytováni nepředstavoval slibovaný komfor, byl to docela malý kamrlík a za cenu, kterou jsme zaplatili za dvě noci bych si představoval trochu lepší ubytování.

Personel
7
Usługi
7
Czystość
9
Komfort
6
Value/money
5

Ivan Dostál

para, 14.3.2011

Čeština

  • Cena ogólna
68 %
  • S pobytem jsme byli spokojeni.

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Vážený pane Dostále,
děkujeme za Vaši návštěvu a Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme a s radostí tuto pozitivní informaci zprostředkujeme našim zaměstnancům.

Velmi rádi Vás u nás opět uvítáme a uděláme vše pro to, abyste byl u nás opět spokojený!

S přáním všeho dobrého

Tým OREA Hotelu Monty

Kapičková zdena

podróżujący w pojedynkę, 3.6.2019

Čeština

  • Cena ogólna
70 %
  • Na baru nám bylo podáno staré víno,po reklamaci jsme ho neplatili.Masáže jsou podprůměrné.Ostatní velnes v dobré kvalitě.

  • Ubytování je odpovídající a čisté,stravování pestré personál ochotný,sauna a hotelový bazen vynikající.

  • Parkovné se platí vysoké ale nikdo vám nezajistí stálé parkovací místo,přesto že jsou parkovací stání očíslovaná.

Personel
5
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
5
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Vážená paní Kapičková,
děkujeme za Váš pobyt a také Vaši užitečnou zpětnou vazbu. Jsem ráda, že služby hotelu nezklamaly a cítila jste se u nás, až na malý problém na Lobby baru, dobře.
Co se týká masáží, předala jsem Vaši připomínku na vedoucího střediska, který bude tento nedostatek komunikovat s jednotlivými maséry. Přesto ale věřím, že se k nám rádi vrátíte a my se budeme těšit na Vaši návštěvu.
S pozdravem a přáním pěkného léta
Management hotelu

Jaroslav Hladík

para, 29.1.2018

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
70 %
  • wellnes služby vč.bazénu už jsme zde byli 11x

  • přeplněné parkoviště - není kde u hotelu parkovat

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
5

Josef Kincl

para, 12.9.2012

Čeština

  • Cena ogólna
70 %
  • Velmi dobré

  • Krásné okolí,hotel-super.

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Petr Hejzlar

para, 28.4.2010

Čeština

  • Cena ogólna
70 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

para, 30.10.2023

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 3.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
72 %
  • Velmi dobré jídlo

  • Nedostatečná hygiena na peocedurách - nemění se po každém klientovi jednorázové podložky,ručníky...

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
8
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za Vaši návštěvu a hodnocení pobytu. Vaše celková spokojenost nás těší, o to více je nám líto Vámi popsané situace, která nedopovídá nastaveným standardům. Máme za to, že muselo dojít k nedorozumění, protože právě jednorázové podložky jsou využívány pro spolehlivé a snadné zajištění komfortu hostů a není důvod proč by neměly být měněny, stejně jako ručníky. Děkujeme za podnět, předali jsme jej balneo oddělení, aby přijalo opatření k tomu, aby ani takovéto pochybnosti již nevznikaly. Věříme, že při Vaší příští návštěvě se osobně přesvědčíte.
L.Fojtíková, sales manager

Kamila Fajtová

podróżujący w pojedynkę, 16.9.2022

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Přístup personálu byl odměřený, někdy až nepříjemný.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za Vaši návštěvu a hodnocení. Je nám líto, a omlouváme se, jestliže přístup některých zaměstnanců neproběhl k Vaší spokojenosti, na které nám skutečně záleží. Chtěla bych proto požádat o upřesnění o jaký konkrétní úsek se jednalo ( restaurace, recepce, balneo apod.) a krátké upřesnění v čem Vám nebylo vyhověno, abychom mohli s vedoucím oddělení pohovořit o zlepšení přístupu. Neváhejte nás informovat na [email protected]. Věříme, že se nám podaří tento výjimečný nedostatek odstranit a zvolíte-li i příště náš hotel, osobně se o tom přesvědčíte.
L.Fojtíková, sales manager

Anonim

para, 27.6.2022

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Krásné prostředí, snídaně a večeře formou bufetu hodnotím na jedničku

  • Neprofesionální personál na recepci, romantická večeře - polévka paliva, kaše a roláda bez chuti, nejlepší lívance

Personel
4
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za zaslané hodnocení a podněty. Mrzí nás a omlouváme se pokud Vám recepční nebyli dostatečně nápomocni a předali jsme upozornění vedoucí recepce, stejně jako se zaměříme na kontrolu podávaných menu v salónku. Těší nás, že celkový dojem zcela nezkazila zmíněná negativa, a že prostředí hotelu i strava hlavní restaurace vyvážila tyto nedostatky a pobyt jinak splnil Vaše očekávání. Věříme, že šlo o výjimku a zachováte-li nám i nadále přízeň, že se o tomto osobně přesvědčíte.
L. Fojtíková, sales manager

Radomíra Solnařová

para, 2.5.2022

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Čistota a komfort v hotelu. Ochotný personál v jídelně. Jídlo bylo velice chutné.

  • - měkké postele - chyběly židličky a stolek na balkoně - romantickou večeři, kterou jsme měli objednanou, jsme nakonec neměli, protože nám nikdo na recepci při příjezdu předem neřekl, že si ji musíme den předtím objednat (pak už prý bylo pozdě) - měli jsme objednanou a zaplacenou hloubkovou masáž zad - 40 minut, masáž trvala ale pouze 20 minut a zbývajících 20 minut jsme jen leželi s pytlíkem teplé rašeliny na zádech - i když jsme předem věděli, že parkování v objektu je zpoplatněno, 300,- Kč za jednu noc nám ale přišlo dost

Personel
8
Usługi
4
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Vážená paní Solnařová, velmi nás mrzí, že jste s pobytem nebyla na 100 % spokojená. Co se týče ceny za parkovné, je tato cena avizována před příjezdem a klientům je nabízena možnost parkovat v parkovacím domě - cca 800 m od hotelu za nižší cenu. Aby bylo dosaženo efektu rašelinového obkladu, je potřeba, aby byl na zádech min. 20 min. Hezký den přeje - Marián Rapáč - obchodní oddělení společnosti.

Lucie Štičková

grupa przyjaciół, 25.10.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
72 %
  • Velmi pěkný hotel, pokoje průměrné vzhledem k tomu, že se jedná o 4* hotel. V hotelu najdete vše, co potřebujete, nachází se asi 20 minut pěšky od centra Mariánek. Snídaně výborné - velký výběr, večeře neurazí-nenadchnou, ale mají zde velice dobré finger foods a dezerty :)

  • Musím pochválit velmi pěkné spa, super bazén a hotel jako takový.

  • V rámci balíčku jsme měly služby, které jsme bohužel nedostali - romantická večeře v restauraci Diana neproběhla - paní recepční nám nesdělila informaci, že se na tuto večeři musíte objednat, tudíž s námi nikdo nepočítal a večeři jsme si musely dát bufetovou v klasické restauraci. Paní provozní byla moc milá a snažila se situaci vyřešit, domluvily jsme se na kompenzaci v podobě pití zdarma u večeře. Bohužel dále musím zmínit, že parkovné za 250,-/den mi přijde velmi předražené - u 4* hotelu jsem opravdu nikdy nezažila...

Personel
4
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

para, 6.10.2021

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • -stravování

  • -daleko do centra M. Lázní

Personel
8
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

para, 24.8.2021

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Bazén již od 7.00 hod., SaunaWorld, zámecký styl hotelu

  • Podkrovní pokoj výrazně zmenšený šikmým stropem

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Jaroslav Hladík

para, 25.6.2021

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Do tohoto hotelu již jezdíme opakovaně mnoho let a vždy jsme spokojeni.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 22.6.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
72 %
  • ochota a rychlost zaměstnanců kuchyně i personálun jídelny

  • nedostatečnost při uklidu pokoje museli jsme si žádat o výměnu ručníků i vysávání pokoje

Personel
8
Usługi
8
Czystość
4
Komfort
8
Value/money
8

Miroslava Smrčinová

podróżujący w pojedynkę, 26.10.2020

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Pobyt byl krásný,ale bohužel si ho má maminka nemohla užít naplno.Vzhledem ke koronavirové pandemii byl hotel uzavřen a to během jejího pobytu zde.Nebylo to pro ni z Tábora zrovna blízko.Takže nastoupila do lázní v neděli a již ve středu dopoledne jí bylo oznámeno,že hotel musí opustit.Za tuto situaci samozřejmě nemůže hotel a nikdo to nemohl předvídat.Jen mě mrzí,že finanční náhrada za zbytek pobytu ji nebyla a nebude vrácena.Bylo ji nabídnuta možnost,dojet si ,,užít" úbytek pobytu až situace pomine.Ale uznejte.... z Tábora do Mariánských Lázní na 4dny,tomu už se nedá říkat odpočinek a plnohodnotné lázně. Toto mě ze strany lázní mrzí. Těžko říct,jestli si tam dojede ještě na čtyři dny anebo o ty peníze přijdeme. Každopádně že strany Spa.cz nemohu nic vytknout.Od začátku pro nás dělali,co mohli.Byli velice vstřícní a neměla jsem s nimi jediný problém.Byli velice ochotní a děkuji tímto celému týmu Spa.cz za jejich výbornou práci,kterou odvádějí :-)

Personel
10
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
5

Ludmila Strejčk. Kobosilová

podróżujący w pojedynkę, 17.10.2016

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Byli jsme v hotelu Monty několikrát, ale tentokrát to nebylo o českém hotelu, ale o ruském. Na každém kroku na nás dýchala tato atmosféra. Hotel postavený v duchu "France Josefa" a do toho klientela, která nemá o tomto duchu ani ponětí - to je děs. Možná nový majitel hotelu je hodný a snaží se, ale nikdy nemůže naplnit atmosféru, která tam byla předtím. K.

Personel
9
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
4
Value/money
5