0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Chateau Monty SPA Resort Recenzje

Ocena hotelu

91%
Znakomicie

by 1335 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    89%
  • Cena

    87%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Lucia Padlakova

dorośli, 1.3.2018

Čeština

  • Cena ogólna
14 %
  • Bolo to ako zo starého komunistického zlého sna alebo ruskej nočnej mory

Personel
1
Usługi
1
Czystość
3
Komfort
1
Value/money
1

Lenka Plaisnerova

podróżujący w pojedynkę, 18.7.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
20 %
  • Nebudu nic vysvětlovat dále, jídlo otřesné, personál neochota prostě velke zklamání pro mě a kamarádka ta ani už raději nic nekomentovala. Reklama hotelu krásná, realita jiná.

  • Nic.

  • Otřesné jídlo hotelová restaurace neodpovídá ani 2.hvezdam.

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Tereza Klímová

para, 28.2.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
24 %
  • Krásná lokace

  • Recenze Chateau Monty SPA Resort Ve zkratce – krásná lokace, ale komunikace, personál a služby tragédie, jídlo průměr. V rámci cenové kategorie a „hvězdiček“ jednoznačně nedoporučujeme. Nad rámec ceny pobytu zaplatíte za každý den 300kč za parkování (pokud se vůbec vejdete) a 50kč/os/den lázeňský poplatek, na který vás upozorní až na konci pobytu. Celková recenze Vidina „romantického pobytu v zámečku“, jak je balíček popisován v rámci Spa.cz, se nám velmi líbila a navzdory slibnému popisu a zjevně vyššímu standardu (4*) jsme raději volali s předstihem, abychom se ujistili, že je vše v pořádku. Ujistili jsme se, že balíček skutečně obsahuje to, co má v popisu, že budeme na pokoji s manželskou postelí a že není třeba nic dalšího rezervovat ani zařizovat (upozorňujeme, volali jsme do resortu i na linku SPA.cz). Zkrátka, vše připraveno, těšíme se. Příjezd, komunikace, personál: Při příjezdu do vskutku hezkého resortu, ale začala přesný opak klidného a příjemného zážitku. Navzdory tomu, že jsme jak resort, tak agenturu, kontaktovali před příjezdem, na místě nám bylo sděleno, že jestli jsme přijeli autem, tak máme smůlu a u hotelu prostě nezaparkujeme. Bez pardonu, bez omluvy, doslova „to máte smůlu, to jste si měli zjistit“. Na co jsme místo toho byli odkázáni byl „zhruba 200m vzdálený parkovací dům“ (ve skutečnosti 1,3km po popsané cestě). Pro případ, že budete mít štěstí, připravte si 300kč/den, které nejsou zahrnuty v ceně pobytu. Obratem nám byl také předán lísteček s tím, že si máme zarezervovat procedury, které máme obsažené v balíčku – nicméně „romantická večeře“ je v sobotu večer v 19 a 40minutová hloubková masáž v sobotu v 9 ráno (ani s jedním se nedá pohnout, ačkoliv po telefonu tvrdili opak). Poněkud zaskočení jsme se tedy vydali na pokoj. Zde, jsme zjistili, že ani přívlastek „romantický“, ani telefonická rezervace a potvrzení (opět, jak s hotelem, tak s agenturou) nebrání tomu, aby nás čekal podkrovní pokoj (kde čelo postele je v nejnižší místě pokoje), navíc se dvěma jednolůžkovými postelemi. Při reklamaci tohoto, jsme se dočkali komentáře „ale to tady v tom vytištěném poukazu nemáte nikde specifikováno“, přičemž argument „proto jsme volali a bylo nám přislíbeno“, byl zcela ignorován, neboť „já jsem vám to neslíbila“. Nicméně zde nám ale nakonec byl skutečně pokoj vyměněn, dle rezervace – tedy na manželskou postel. No, začátek slabý, jdeme přeparkovat auto. Mimochodem, po cestě míjíme circa 10 volných parkovacích míst, přičemž stejný nebo větší počet je volný po celou dobu našeho pobytu. Služby, procedury: Privátní sauna – první procedura – „privátní vstup do saunového světa (60min)“ jsme si „vychutnali“ již chvíli po příjezdu – jelikož dle slov recepční u sauny, jediný volný termín byl ten samý den. Sauna jako taková průměrná, příjemná, jen „privátní“ znamená až 20 hostů z hotelu (průměrně prý 14-16). Finská sauna v pořádku, bylinková má o pár stupňů vyšší teplotu než chodba a „infra sauna“ jsou lavičky na chodbě mezi odpočinkovou místností a párou. 40minutová hloubková masáž zad – druhá procedura, den druhý, devět ráno. Pět minut po deváté si hlouček hostí rozebírají jednotlivý maséři a směřují je do jedněch ze dvou dveří. Po uložení na lehátko si všímáme prvních zvláštností – například vlasů, prachu a kapesníků ležících na podlaze, což vzhledem k tomu, že jsme ten den první, není zrovna dobrou vizitkou. Další zvláštnost je pak neustálý provoz za papírovými dveřmi, kde se personál normálním hlasem neustále dohaduje o tom, kdo má či nemá jaké načiní zarezervováno, po celou dobu masáže. 40minutová masáž jako taková se potom skládala z 20minutové „rašelinové kúry“ a z 20minutového „hlazení po zádech“ – doslova (lopatkovým svalům, trapézům a krku se slečna věnovala každému zhruba 30 vteřin, zbytek času spíše hladila svaly podél páteře). Chcete si objednat jinou masáž na spravení chutě? „To bohužel nejde, celý víkend máme plno“. Vstup do solária (15min) – tentokrát bez problému. Solárium vertikální (stojíte). Pokud ale počítáte s romantickým víkendem, jako my, vězte, že solárium je v resortu pouze jedno a funguje na žetony, kterých má recepce velmi omezený počet. Našich 2x15 minut tak zabralo circa 50minut (z toho 20minut čekání na recepci, mmj. až bude mít slečna recepční čas vybrat žetony, „aby mohl další“) Římské lázně a Bazén – Římské lázně je místnost 2x1m, ve . Bazén obsahuje circa 15-20metrový bazén, 1 malou vířivku. První den byl na dně viditelný a hmatatelný písek/špína shrabaná na jednu stranu. Plesnivý strob. Slavnostní večeře při svíčkách v restauraci Diana – závěr sobotního večera. Čas jsme si vybrat ani upravit nemohli, menu je striktně dané, bez možnosti úpravy. Tato slavnostní, avizována jako romantická, večeře, může započít. Aperitiv malý panák Becherovky. První chod hovězí vývar se 2 malými knedlíčky. Druhý chod roláda obalovaná ve slanině s pečenou zeleninou (paprika a rajčata). Závěrem 3 malé lívanečky s lesním ovocem (identická chutí, složením i vzezřením s mraženou směsí „Červené ovoce“ dostupnou ve většině supermakertů). Kromě úvodní Becherovky si i za vodu zaplatíte (1l džbán za 45Kč). Rozlévané víno 0,2l za 70kč, uvedeno pouze jako „červené / bílé / růžové“, vzhledem ke 4* Chateau jsme překvapeni. Jediný pár, ze zhruba 5 dalších, které s námi večeři sdílely, který si víno dal, nechal skleničku z poloviny plnou ležet na stole. 2x Velký zeleninový salát k obědu – Nemůžeme hodnotit. Vzhledem ke kvalitě ostatních služeb jsme oběd raději vynechali a vydali se do centra města. Ubytování – příjemné pokoje odpovídající 3*. Na pokoji je televize, malá lednička, stolní lampičky. Koupelna až na značný vodní kámen ve sprchovém koutě relativně čistá, fén typický krabicový model „z devadesátek“. Strava – Průměr. Bufet k večeři nabízí 3 typy masa (kuře, hovězí, ryba) a 2-3 přílohy. Zelenina už od pohledu „unavená“. Maso sušší, tužší, odpovídající 3*. Nápoje k večeři (i vodu) si musíte zaplatit a objednat. Polovina obsluhy vám neodpoví na pozdrav (na rozdíl od německy / rusky mluvících hostí). Snídaně nabízí dobrou kávu, čaj i čokoládu, a také typické hotelové-vodové džusy (odpovídající 3*). Slaná snídaně opravdu pestrá i chutná (až na klobásy, které vypadaly i chutnaly, jako by tam byly již druhý den), sladká snídaně opět slabší – bábovka i štola se drobí v ruce, jak jsou suché. Oběd jsme raději vynechali. Celý pobyt byl završen dodatečným oznámením o nutnosti doplatit 200kč lázeňský poplatek. „Tady máte účtenku, nashle!“, místo jinde standardního „jak jste si užili pobyt / doufáme, že se vrátíte“ či jiné rozloučení / pozdravy, pak pouze doplňují obrázek z celého pobytu. Chateau Monty důrazně nedoporučujeme ostatním. Pod současným vedením a se současným personálem se nevrátíme. Velmi váháme i nad dalším využitím Spa.cz.

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
4
Value/money
2

Marie Havlíčková

para, 22.11.2021

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
24 %
  • Celková neochota personálu se klientům věnovat. Procedury jen rychle odbýt. Pokoje malé. Plíseň ve sprše. V koupelně chybí odkládací prostor na hygienické potřeby. Nutnost se dožadovat toaletního papíru. Slovo Římské lázně je skládá z parního koutu. Vyžadování písemného certifikátu bez předchozí informace v pokynech k ubytování. Předražené parkovné u hotelu.

Personel
4
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za zaslané hodnocení. Mrzí náš Vaše zklamání, avšak restrikce vlády jsou oznamovány často na poslední chvíli a CK, kde jste zakoupili pobyt, nemají vždy možnost upozornit Vás na vše dopředu (na písemný certifikát covid). Naše recepce je hostům k dispozici 24 hod a kdykoliv je možné si vše u nás ověřit. Stejně tak, pokud nebylo výjimečně něco v pořádku na pokoji, jistě by Vám recepce nabídla odstranění nedostatku, je mi líto, že jste této možnosti nevyužili. Cena parkování je dána vstupními poplatky - lázeňská zóna, pojištění, údržba plochy i příjezdové cesty atd, zde jsou bohužel naše možnosti omezené, přesto částka odpovídá běžným tarifům hotelů u 4* v M. Lázních. Je nám líto, že se nám nepodařilo splnit bez výhrad Vaše očekávání. Pokud byste nám dali v budoucnu šanci Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb, věřím, že se i Vy zařadíte mezi velkou skupinu našich stálých spokojených zákazníků. L. Fojtíková, sales manager

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 27.5.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
28 %
  • Personál v lobby baru strašný. Podávaná káva ve špinavých hrnečcích od rtěnky a podšálky od prachu. Na pokoji netekla teplá voda a nešla elektřina - tu později opravili. Při vstupu do bazénu jsem obdržela ručník s dírami.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Dobrý den, hluboce se Vám zpětně omlouváme za neprofesionální a nedbalý přístup zaměstnanců v lobby baru. K takovým případům nedochází často, pokud je klient s něčím nespokojený je k tomu pozván manažer hotelu, aby napravil situaci. Co se odstávek týká nelze takové situace předem ovlivnit. Mrzí nás, že Váš pobyt nebyl dle představ. Každopádně Vám děkujeme za hodnocení, které nás posouvá se zlepšovat každý den víc. Přejem Vám krásné dny. Obchodní oddělení hotel Monty

Jaroslav Petřík

para, 19.12.2022

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
28 %
  • Navenek se hotel tváří jako něco extra, ale je to jen "navoněná" slupka okolo. Služby ani vybavení hotelu nejsou nic moc. V době našeho pobytu byl celý bazén a wellness mimo provoz, takže jsme měli vlastně procedury jen 2). O tom, že je bazén mimo provoz nelze nikde na webu najít, dozvěděli jsme se to až při příjezdu na informační tabuli na recepci). A jako manželský pár, abychom měli na pokoji oddělené postele, z toho každou v úplně jiném rohu pokoje a nepřestěhovatelnou, to jsem snad ještě nikde nezažil. O dalších příšernostech píši v sekci "Co se vám nelíbilo"...

  • Jediná věc za celý víkend, která se nám líbila, byla procedura v podobě suché masážní vany (20 minut z celého víkendu, které stály za to).

  • - Snad kromě paní recepční je veškerý personál cizojazyčný... - Na pokoji zima a zápach po desinfekci, v koupelně dokonce ani žádné topení, radiátor v pokoji jsme po příchodu museli pustit na plné obrátky, aby se večer dalo vůbec vysprchovat... - v restauraci k večeři výběr pouze ze 2 "hlavních" jídel, které si ani sami nemůžete nabrat, můžete si pouze opět cizojazyčnému personálu maximálně říct nebo ukázat, co vám mají nabrat = nakydáno něco na talíř... - Ta černá voda, která teče při snídani z automatu se ani nedá nazývat kávou... - Velmi smutný je i fakt, že na vlastním parkovišti okolo hotelu chtějí ještě za 1 den parkování 300,-Kč navíc, k již zaplacenému pobytu...

Personel
4
Usługi
2
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
2

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
36 %
  • Měli jsme zaplacené dva jednolůžkové pokoje, ale připravený jsme měli jen jeden dvoulůžkový. Do večera se situace vyřešila tak, že jedna osoba odešla bydlet na excelsior. Měli jsme s sebou dva psy. Za příplatek 600 Kč na den nefungoval úklid - pokojské když byli psi uvnitř do pokoje nechodily, když jsme se psy odešli, tak také nechodily. Úklid se tak konal dvakrát za týden. A některý personál byl vyloženě nepříjemný. Na 4 hvězdičkový hotel dost hrozné. Určitě nedoporučujeme a znovu bychom tam nejeli.

Personel
2
Usługi
4
Czystość
2
Komfort
8
Value/money
2

Anonim

dorośli, 14.7.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
40 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
4
Usługi
2
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
2

Hana Juřeníková

podróżujący w pojedynkę, 8.9.2018

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
42 %
  • Pobyt se mi celkově líbil. Měla bych jen jednu výhradu k jedné pracovníci spa centra, která profi vystupování neměla. Jinak ostatní zaměstnanci spa centra v přízemí super chování a přístup. A též v restauraci. Jídlo moc dobré a byl i dobrý výběr.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
5
Komfort
4
Value/money
4
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rád bych Vás požádal o jméno pracovnice na SPA oddělení či popis. Velmi děkuji. Marián Rapáč, Business Director.

Anonim

inna grupa, 1.4.2015

Čeština

  • Cena ogólna
42 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
2
Czystość
5
Komfort
4
Value/money
3

Jaroslava Hanáková

26.11.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
44 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
4
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
2

Darina Nagyová

podróżujący w pojedynkę, 22.7.2019

Čeština

  • Cena ogólna
44 %
  • Nelíbil se mi přístup personálu na recepci. Uvítání bylo bez úsměvu, spíše nervní a nepříjemné. Při odchodu to bylo milejší. Uvítací úsměv měl být, bez něho má člověk chuť odejít jinam, kde ten úsměv bude.

Personel
1
Usługi
3
Czystość
6
Komfort
7
Value/money
5
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Vážená paní Nagyová,

děkujeme Vám za užitečnou zpětnou vazbu. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti během Vaší návštěvy. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.
S pozdravem
Management hotelu

Liana Zieglerová

podróżujący w pojedynkę, 23.8.2016

Čeština

  • Cena ogólna
44 %
  • Líbila se nám příroda a krasné procházky. Personál po stránce procedur byl v pořadku.

  • Nedostali jsme welcome drink. Ochota personálu byla velmi špatná. Pani recepční nás neseznámila kde se co nachází. Vše jsme museli hledat sami, při hledání bazénu nám sdělila,že se touto cestou nechodí,že tam straší. Absolutně nebylo nic označeno,když jsem se zeptala jestli je otevřen bazén i o víkendu,odkazala mě na ceduli. Vrchol všeho byli služby na baru,kde se barman choval nepatřičně. Bylo zde vidět,jak ho naše přítomnost obtěžuje. Odjeli jsme o 3dny dříve z osobních důvodů. Opět pani na recepsi byla velice příjemná a řekla nám: něco doma?? Arogantně a neslušně. Jídlo bylo velice špatné.

Personel
3
Usługi
4
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 22.8.2016

Čeština

  • Cena ogólna
44 %
  • Velké zklamání z napohled krásného hotelu, jídlo bez chuti a bez nápadu stále stejné, bar ve 22 hod. uzavřen řetězem, za celý týden žádný kulturní program ani hudba, problém najít volné místo k zaparkování za 200 Kč denně.

  • - pěkný vnitřní bazén v hotelu - lázeňské procedury příjemné, v pohodě

  • - nedostatek lehátek venku u bazénu - chybí obsluha dopravy zavazadel do pok. - jídlo stále stejné bez chuti a nápadu - zkažená oslava 75.narozenin nedodání objednaného dortu se světel.efektem - zavřený bar v 22 hod. řetězem - čekání na lékař.prohlídku až 2.den po příjezdu, nestíhají dle časového rozpisu

Personel
5
Usługi
4
Czystość
5
Komfort
4
Value/money
4

Otakar Born (Hammerstein)

rodzina ze starszym dzieckiem, 19.5.2012

Česká republika

  • Cena ogólna
44 %
  • výborné snídaně

  • - smrad z sifonů sprchy a umyvadla - čpavek i v pokoji - stropní osvětlovací tělesa s minimálně 50 spálenými mouchami - nedůsledné připevnění lišty podlah - koupací pláště - nepříjemný pocit /staré?, hrubé/ - v hale bazénu ukladěn po celou dobu pobytu čistící stroj, který z principu vadil **** hvězdám.

Personel
7
Usługi
7
Czystość
1
Komfort
4
Value/money
3

Anonim

para, 7.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
46 %
  • Kvalita hotelových služeb, tj. recepce, restaurace a bar byla dobrá, hlavně díky vstřícnosti personálu. Nejslabším článkem bylo wellnes, kdy masáže a ostatní balneo služby byli na amaterské úrovni poskytnuté nedostatečně vyškoleným personálem. Mnoho procedur mělo honosná jména, ale skutečnowt neodpovídala názvu.

Personel
7
Usługi
2
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
4

Josef Sysel

podróżujący w pojedynkę, 28.12.2014

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
46 %
  • personal : RECEPCE perfektni, SLUZBY prumerne, RESTAURACE spatne komfort : neodpovidajici ****

  • - stravovani formou bufetu (snidane, vecere) na velmi dobre az perfektni urovni - sluzby spojene s procedurami na velmi dobre urovni

  • - prostor pokoje stisneny, vybaveni velmi slabe (pouze dve tvrde zidle) - vecere 24.12. absolutne nepovedena, daleko lepsi by byla forma bufetu, obsluha velmi neprofesionalni az nicemna

Personel
5
Usługi
5
Czystość
7
Komfort
3
Value/money
3

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 4.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
46 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
3
Value/money
5

Martin Wiedermann

para, 27.2.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
48 %
  • kvalita rozhodne neodpovida cene ubytovani a sluzeb...300 kc za den parkovani pod sirym nebem kde vam jeste hrozi pad stromu na auto mi prije absurdni a to si tuto vymozenost musite objednat pred prijezdem.rozhodne bych toto misto nikomu z pratel nedoporucil ,natoz se tam vratil...

  • obsluha,servis a kvalita restaurace,sauny

  • auto 2km od hotelu,arogance a neochota na recepci,neutulny pokoj,bazen mimo provoz,predrazene napoje.

Personel
4
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
2

Anonim

dorośli, 4.9.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
48 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
2