0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Chateau Monty SPA Resort Recenzje

Ocena hotelu

91%
Znakomicie

by 1358 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    89%
  • Cena

    87%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Yadviga Galkevich

para, 3.10.2018

Čeština

  • Cena ogólna
48 %
  • Dobrý den, s pobytem jsem nebyla spokojena. Nikdo nás neupozornil na omezené využití lázeňských procedur kvůli rekonstrukci. Pokud čas masáže zasahoval do doby snídaně nebo večeře, již byl slušně řečeno velmi omezený výběr jídla. Naplánování masáží a jiných procedur bylo velmi omezeno. Po projednání s manažerkou byla nabídnuta sleva, ale vzhledem k našemu odjezdu se dál nic nedělo.

  • Nebylo dodrženo to, co hotel nabízí a slibuje. Nedoporučuji.

Personel
6
Usługi
2
Czystość
7
Komfort
5
Value/money
4

Eva Havlíčková

podróżujący w pojedynkę, 18.8.2016

Čeština

  • Cena ogólna
50 %
  • Hotel leží na pěkném klidném místě, chutné jídlo, ochotný personál na procedurách a masážích

  • Vzdálenost od centra, a cesta do kopce - vzhledem k poloze hotelu, nepříliš čistý pokoj, placené parkování

Personel
5
Usługi
7
Czystość
3
Komfort
5
Value/money
5

Yveta Čechová

podróżujący w pojedynkę, 11.4.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
52 %
  • Prostředí, město

  • Slavnostní večeře pro 2. Chování ruských turistů.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
6
Value/money
4

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.11.2021

Pardubický kraj

  • Cena ogólna
52 %
  • Vzhledem k přístupu personálu, krerý nebyl příliš vstřícný, snad mimo restauraci, nebyl pobyt příjemný. Tento luxusní hotel plný německé klientely bez respirátorů nemohu doporučit svým známým.

  • Koupele obsluhoval muž pravděpodobně cizí státní příslušník. Nebylo mi příjemné, že mne viděl nahou. když jsem chtěla lázeň ochladit, už jsem se nedovolala. K disposici nebyl ani zvonek. Při kyslíkové terapii jsem se velmi slušně zeptala jak to funguje a byla jsem odbyta, že místo mě může vzít jiné platící klienty.

Personel
4
Usługi
2
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
8

Michal Halapej

podróżujący w pojedynkę, 6.12.2016

Čeština

  • Cena ogólna
52 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
6

Jiří Kudrna

para, 4.8.2016

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
52 %
  • Hotel má krásnou polohu a okolí. Úroveň ovšem nedosahuje 4-hvězdičkové kvality. Vybavení našeho pokoje bylo průměrné. Sociální zařízení podprůměrné. Personál je jako den a noc. Výborný přístup se mísí například s neochotou obsloužit hosta na terase Lobby-baru. Otvírací doba Balnea od 9.00 do 15.00 hodin je zcela nevyhovující pro krátké pobyty - není pak možné si plánovat výlety po okolí. Jídlo bylo průměrné. Špatná kvalita ovoce a zeleniny.

  • Krásná a klidná poloha hotelu.

  • Nevyhovující otevírací doba Balnea. Vybavení a úroveň pokoje nedosahuje 4-hvězdiček. První den příjemný a vstřícný personál v Lobby-baru se změní druhý den v lehkou aroganci a neochotu obsloužit hosta na terase.

Personel
7
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
4
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 4.1.2017

Čeština

  • Cena ogólna
54 %
  • Prostredie hotela aj okolia je veľmi pekné.

  • Úroveň procedúr nestála za veľa. Informovanosť o organizácii silvestrovského večera nebola takmer nijaká, resp. kto tam bol už predtým vedel, ako to tam beží, kto bol po prvýkrát mal smolu. Boli tiež dosť podstatné rozdiely v prístupe personálu. Nie všetci boli ústretoví. Priestor dvojposteľovej izby bol príliš malý.

Personel
5
Usługi
5
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 7.5.2016

Čeština

  • Cena ogólna
54 %
  • Hotel, kdysi velmi krásná budova nachazející se na velmi hezkém místě, je nevratně poznamenána předrevolučnim budovatelským socialismem a porevolučním "divokým kapitalismem". Hotel by si zasloužil kompletní rekonstrukci. Neodpovidá urovni 4*hotelu.

  • Ochotný personál Hezké místo obklopené krásnými lesy

  • Omšelý interiér a vybavení Prošlapané a nečisté koberce Zašlá koupelna Jidlo - nekvalitní potraviny i jejich úprava

Personel
9
Usługi
5
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
5

Anonim

grupa przyjaciół, 16.8.2010

Čeština

  • Cena ogólna
54 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
4
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 23.11.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
56 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
4
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
2

Andrea Hubálková

rodzina ze starszym dzieckiem, 7.8.2022

Česká republika

  • Cena ogólna
56 %
  • Hotel krásný. Jinak to je vše.

  • Při příjezdu, nám bylo řečeno že parkování je 800m nebylo tak je to 1,5km. Ve 21 století a na pokojích propadlé matrace bez klimatizace, k jídlu jediné co šlo byli snídaně, první den večeře byl bufet ale my jsme chtěli restauraci jido neodpovídalo ceně nebylo vůbec Dobré, nic méně na večeři už jsme nešli poslední den se nám nikam nechtělo rozhodly jsme se zaplatit bufetovou večeři, na 4* hotel katastrofa. Bohužel za mě nikdy víc byla jsem hodně zklamaná ????

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
4

Anonim

grupa przyjaciół, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
56 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
4
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Peter Kleiner

podróżujący w pojedynkę, 27.6.2016

Čeština

  • Cena ogólna
56 %
  • Velmi dobre jidlo, pestry vyber

  • Hodnoceni Hotelu neodpovida 4**** Pokoje jsou priliz skromne vybavene Poloha daleko od strdu mesta je nevyhodna.

Personel
6
Usługi
5
Czystość
7
Komfort
4
Value/money
6

Anonim

para, 13.12.2015

Česká republika

  • Cena ogólna
56 %
  • Vybavenost a poloha

  • Pobyt v hotelu nám připomínal odborářské zařízení z předrevolučního období. Strava byla opravdu mizerná, především večeře. Měli jsme možnost srovnat úroveň jídla s dalšími dvěma 4 hvězdičkovými hotely v Mariánských Lázních, kde jsme ve dnech pobytu u vás obědvali. Bylo to v nich nesrovnatelně lepší. V 7:30 do pokoje vstupovala, nebo se o to snažila, pokojská. Bazén má silně chlórovanou vodu, těšil jsem se na denní plavání a jednou mi to stačilo. Ráno od sedmi hodin hrála v hale silně televize. Měli jsem ucpané umývadlo při příjezdu večer. Sice to opravili druhý den dopoledne, ale přece, pokud pokojská uklízí, musela to už před naším příjezdem zjistit a měla to nahlásit.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
4

Karolína Krousová

inna grupa, 8.11.2010

Čeština

  • Cena ogólna
56 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
1
Komfort
5
Value/money
10

Helena Tychnová

rodzina z małym dzieckiem, 24.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Bohužel tentokrát jsme byli z pobytu velmi zklamaní. Objednala jsem dva dvoulůžkové pokoje, ještě několikrát jsem písemně i telefonicky toto požadovala a stejně jsme byli umístěni společně s tím, že se jedná o dva pokoje a "pouze" společná koupelna. Jednalo se o dva malé pokojíky se zkoseným stropem, z toho jeden bez dveří a hned vedle záchodu, takže soukromí žádné. Pro dva páry různého věku a roční dítě to bylo hodně nešťastné.

  • Krásný čistý bazén.

  • Společný pokoj Vysoká cena za parkování (200 Kč/noc) Velmi vysoká cena nápojů Bufetové večeře nebyly žádný kulinářský zážitek Lampička na čtení umístěná nad nohami Do tohoto hotelu se již rozhodně nevrátíme a ani jej nemohu doporučit.

Personel
5
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
5
Value/money
4

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.5.2016

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Velice milá obsluha v restauraci a paní masérka.

  • Bohužel jsem dostala hlučný pokoj, chtěla jsem si v lázních odpočinout i procedury jsem měla až po 9. hodině, ale pokoj byl umístěný hned vedle procedur v 1. patře. Takže tam byl velký pohyb pacientů již od 7hod, kteří se zdravili a bavili se spolu + hluk z procedur. Pokoj byl hlučný i proto, že byl situovaný u hlavního schodiště. Pokoj mi nebyl na moji žádost vyměněn. Personál na vás bude mluvit německy nebo rusky. Vzhledem k většinové klientele to chápu, ale i tak to ve vlastní zemi není příjemné.

Personel
8
Usługi
6
Czystość
7
Komfort
3
Value/money
5

Jana Golda

podróżujący w pojedynkę, 21.4.2016

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Chtela bych nejdrive podekovat za ochotu a vstricnost pani Blazkove pri pomoci s reservaci. Co se tyce pobytu v hotelu Chateau Monty Spa Resort shrnu je do jednotlivych kategorii: - recepce - ochota, vstricnost, zajem pomoci, pristup pracovnic hodnotim velmi kladne - balneo - mile a prijemne maserky, masaze jsme si moc uzily. Jmenovite bych uvedla pani Sonu. - pokoj - maly, matrace velmi mekke, dvere do pokoje nejsou odhlucneny a dalsi vnitrni dvere oddelujici vstupni chodbu a pokoj nejsou, mely jsme dve oddelene postele a ma byla primo naproti vstupnim dverim takze jsem slysela veskery hluk z chodby, navic nas pokoj byl na 3 patre rekla bych nad vytahem a v rannich hodinach me vytahova sachta budila a vecer zase rusila pred spanim...velmi neprijemne. V koupelne je malo policek, nebylo kam odlozit kosmetiku. V satne jsme nasly na zemi vlozku do bot, jeste asi po predchozich navstevnicich a na horni policce noviny a ubrousky. - jidlo a servis personalu na snidanich a vecerich - toto bych rekla je nejslabsi clanek hotelu a mely by byt urychlene nastaveny zmeny. Snidane formou bufetu jeste uchazejici, ale kazdy den jsme musely cekat na michana vejce - nikdy tam nebyly, jednou jsme se ani nedockaly. Kava na snidani se nedala pit! Co se veceri tyce, nastesti jsme chodily na obedy do mesta, takze jsme vecerely mene, ale vyber na vecerich a to co bylo v nabidce na bufetu bylo otresne. Velke zklamani! Obecne bych rekla lepsi 3* hotel, v zadnem pripade ne 4*. Do Marianskych lazni bych se obecne jeste rada podivala, ale tento hotel urcite opetovne volit nebudu.

  • - bazen a zazemi - balneo - koupele, masaze - ochota personalu na recepci, v balneo, bazenu a v lobby baru

  • - jidlo - snidane ale hlavne vecere - neodpovidajici standartu - u hotelu znaceneho jako 4* bych ocekavala daleko vyssi standard a kvalitu - kava na snidani se nedala pit ! - personal na restauracich v ramci snidani a veceri - servis velmi pomaly, nedostatek zamestancu proto nebyl dostatecne plynule doplnovan bufet ani uklizeny stoly - kuchar se pri veceri prosel kolem bufetu a ani nenahlidl do jednotlivych safin zda je potreba neco doplnit....chodily jsme na veceri pozdeji a jidlo nebylo vubec doplnovano

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
5

Silvie Rážová

podróżujący w pojedynkę, 19.4.2016

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Personal byl ochotný a vstřícný, poloha hotelu. Klid a blízkost lesa i centra.

  • Hotel zvenku vypadá jako zamecek, uvnitř pokojů je to však staré komunistické vybaveni. Ma to daleko k představě zámečku zejména pokoje a spa - nízké stropy, obrazy, to jak vypadá zázemí sauny. Voda v bazénu nebyla slaná nýbrž chlorovanà.

Personel
6
Usługi
5
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
5

Ivona Cibulková

podróżujący w pojedynkę, 26.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • špatná kvalita večeří, málo personálu, většina ubytovaných v hotelu jsou rusky hovořící klienti.

  • prostředí lesoparku vstřícný personál

  • kvalita večeří málo personálu nedostupnost služeb jako pedikůra a kosmetika o víkendu a v po

Personel
8
Usługi
3
Czystość
9
Komfort
5
Value/money
4