+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Chateau Monty SPA Resort Reviews

Hotel ratings

91%
Perfect

by 1358 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    92%
  • Cleanliness

    94%
  • Equipment

    91%
  • Comfort

    89%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Kateřina Žemličková

single traveler, 19.8.2012

Pardubický kraj

  • Overall rating
58 %
  • Musím kladně ohodnotit personál hotelu -recepční, pracovnice wellnes centra a obsluhující personál, vždy profesionální a snažící se vyhovět. Oproti minulým hodnocením hostů tohoto hotelu jsme již neplatili parkovací poplatek na hotelovém parkovišti, náš pobyt trval 6 dní, je možné že u kratších pobytů se poplatek stále platí.

  • Stejně jako ostatní návštěvníci negativně hodnotím ceny nápojů v hotelové restauraci - např. perlivá voda 0,3l 49,- Kč, pivo 70,- Kč, což mi připadá opravdu přehnané, vzhledem k umístění a kategorii hotelu, ceny jako na Starom. náměstí v Praze. Dvoulůžkové pokoje ve kterých jsme byli ubytovaní svým vybavením a velikostí odpovídali spíše kategorii hotelu *** a ne ****. Pobyt "Lázně podle mých představ" ,nabízený hotelem a měl zahrnovat 5 lázeňských procedur, byl pro nás dost zklamáním. Procedury byly 15-30 minutové záležitosti, např. 20 min masáž zad, 15 min lázeň nebo koupel a pod. Z popisu pobytu na webu spa.cz jsem mylně pochopila, že procedury dle vlastního výběru zahrnují i např. medové a čokoládové masáže, zábaly a bylinné koupele - tyto procedury byly samozřejmě za plnou úhradu. Během našeho pobytu jsme nabízené "lázeňské procedury" v podstatě nevyužili, raději jsme se věnovali turistice, kvůli 15-30 min se nám nechtělo trávit celé dopoledne nebo odpoledne v hotelu. Případné návštěvníky hotelu musím upozornit, že hotel je orientovaný hlavně na německé a ruské seniory a mladých a středně mladých lidí je v hotelu opravdu pomálu (jako v celých Mariánských Lázních), dle naší zkušenosti jsou potřeby těchto seniorů hodně upřednostňovány - např. situace v hotelové restauraci, kdy za našeho pobytu byl hotel dost plný a kapacita restaurace nestačila hotelovým hostům, němečtí senioři měli v restauraci stálé rezervace, takže v době večeře a někdy i snídaně bylo někdy dost obtížné nalézt místo k sezení (jednou jsme byli nuceni si i přesednout, protože jsme se posadili k rezervovanému stolu), tahle zkušenost byla poslední kapkou, takže my se do hotelu Orea Monty v Mar.Lázních už opravdu znovu nevrátíme a případným českým návštěvníkům doporučuji utratit své těžce vydělané peníze někde jinde.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
4

Monika Hrubá

mature couple, 22.9.2010

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • velke rozdily v pristupu personalu, recepce super, ale restaurace mi pripadala jako za totality. Jinak parkovani,lokalita a pokoje moc fajn.

Personnel
3
Services
5
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
10

Pavel Černý

3.4.2024

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %
  • Dobrý den za ty peníze se přiznám nic moc???K polopenzi si připlácet drinky ok no problém??Ale 0,5 l piva za 99,-Kč a láhev teda džbánek obyčejné kohoutkové vody za 95,-Kč??!!!This is too match??!!!A ve finále před hotelem 1 den parkování 400,-Kč??!!!Venkovní stání před hotelem katastrofa a totální výsměch a totálně mimo mísu až nemorální.S pozdravem PAVEL ČERNÝ-AUTOSKLO BÍLÁ HORA.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
4

Jiří Sokol

single traveler, 22.8.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
4

Leona Jelinkova

single traveler, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
2
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Anonym

single traveler, 28.9.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

Marie Lemfeldová

single traveler, 27.12.2018

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • Slušné chování celého personálu.

  • Ubytování,pokoj nebyl rozhodně pro dvě osoby.

Personnel
8
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Anonym

family with young children, 14.8.2016

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • Od tohoto hotelu jsem vzhledem k čtyřem hvězdičkám očekávala víc. Internetové stránky lákají krásným pohledem na hotel, ale uvnitř hotelu to již tak krásné není. Zejména zázemí balnea je takové "komunistické" a záchody u recepce jsou strašné. Když uvážím všechny aspekty, ubytování je dle mého názoru předražené. U jiných recenzí jsem četla, že jsou velmi malé pokoje, my jsme měli prostorný třílůžkovvý pokoj.

  • Snídaně i večeře v pořádku, takový průměr. U večeře však nebylo vše popsáno a museli jsme se doptávat kuchaře co je co.

  • Co se mi opravdu nelíbilo, bylo to, že obsluhující personál procedur měl nevhodné poznámky k německým a ruským hostům, asi zapomněli, že mezi hosty jsou i Češi, kteří jim rozumí. Konzultace u doktorky není ani konzultace. Podívá se na vámi vypsaný formulář a vypíše procedury. My jsme měli mít v balíčku 12 procedur, které již byly dány, nakonec jsme dostali rozpis pouze na 10 procedur a navíc úplně jiných než jsme měli zaplaceno. Po upomínce nám recepce balnea dvě další procedury doplnila. Navíc nechápu, proč musím na hotelovém parkovišti platit. Jedna noc stojí 200 Kč. V ostatních okolních hotelech je parkování pro hosty zdarma.

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
4

Hana Forejtová

mature couple, 26.1.2016

Plzeňský kraj

  • Overall rating
62 %
  • Příjemné posezení v hale s tanečky, relaxační pobyt v bazénu se slanou vodou a ochotný personál v recepci.

  • Na pokoji bylo chladno, tahlo od balkonových dveří.Celý interier je takový socialismus, na čtyři hvězdičky to opravdu není, tak na dvě a půl hvězdiček. Gastronomie byla průměrná, chybí tu fantazie, např. se podávají koupené tvarohové buchtičky, málo zeleninových salátů, pečená masa bez barvy a propečené kůrčičky apod.

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Miroslav Havel

single traveler, 27.12.2014

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • Bohužel kvalita hotelových služeb, zejména stravování co do výběru a pestrosti neodpovídá **** ale spíš ***.

  • Pěkný hotel nad městem...

  • Výběr, pestrost a organizace stravovacích služeb.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
4

Jitka Miřejovská

single traveler, 5.8.2014

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • Hotel má příjemnou polohu u lesa, je zde klid. Velmi příjemné a ochotné jsou zde recepční. Líbilo se mi, že můj požadavek na výměnu pokoje pro hluk z výtahu, vyřídili rychle a k mé plné spokojenosti. Strava byla chutná, pestrá. Procedury příjemné, personál také velmi milý, pracuje se zájmem o klienta.. Jeden den mi bylo velmi špatně, musím poděkovat zdravotní sestřičce, která o mě pečovala.

  • Na můj vkus, má hotel problémy s udržením pořádku. Za celou dobu mého pobytu nikdo nevyluxoval pokoj. Zvířený prach při pohybu na pokoji byl patrný. Celkově bych si představovala úklid pokoje pečlivější. Se stejným problémem se potýkají v restauraci - při snídani špinavé ubrusy, ubrusy špinavé i na terase, terasa zanedbaná, přitom by byla velmi pěkná, na parapetech oken popadané mouchy, prach... Velice nespokojená jsem byla s přístupem paní doktorky, když mi bylo jeden den velmi špatně. Paní doktorka byla neochotná, naprosto bez zájmu.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
5

Miloš Crhák

mature couple, 3.9.2012

Jihomoravský kraj

  • Overall rating
62 %
  • - lázně-hotel "dle mých představ" by měl zaujmout i tím,co dělá pro své hosty i v rámci využití volného času (zábava,tanec,hudba)-ne všichni hosté jsou věkově nad 60 a nestačí jim sedět na pohovce a koukat na tv nebo do knížky - větší pestrost a rozmanitost v nabídce jídel - cena nabízených vín rozhodně neodpovídala jeho kvalitě - úklid na pokojích se prováděl cca z 50%

Personnel
8
Services
5
Cleanliness
6
Comfort
8
Value/money
4

Marcela Macková

group of friends, 5.2.2012

Cheb, ČR

  • Overall rating
62 %
  • Komfort neodpovídá 4-hvězdičkovému hotelu. Stejný komfort nabízejí i hotely se 3-mi hvězdičkami, pochopitelně za "jiné" ceny.

Personnel
9
Services
8
Cleanliness
9
Comfort
2
Value/money
3

Anonym

single traveler, 2.5.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
64 %
  • Nelíbilo se mi, že jsem od Vás nebyl informován, že parkování u hotelu je za poplatek 300 korun denně.Priste již s Vámi nikam nepojedeme.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

mature couple, 28.1.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
64 %
  • Bazén, Wellness.

  • Cena piva 85,- Kč za půllitr nepříliš chutné Plzně. Celkově nápoje nepřiměřeně drahé. Stravování celkově neuspokojivé, v poměru s cenou pobytu. Přibližně na úrovni lepší školní jídelny nebo nemocnice. Pečivo gumové, jídla připravovaná z polotovarů. Slanina u snídaně tvrdá. Parkovné 300,- Kč/noc.

Personnel
10
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
2
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za Vaše hodnocení, které nám napomáhá ke zlepšení služeb. Je nám líto, že strava neodpovídala Vašim představám. Mrzí nás, že jste zřejmě narazil na výjimečně nekřupavé pečivo, protože pečlivě sledujeme kvalitu služeb a hodnocení ostatních zákazníků neodpovídá Vašemu popisu. Rozhodně v našem hotelu nepoužíváme polotovary, které se nejenže neslučují se standardy firemních zásad, ale ani ekonomicky by nedávaly smysl. Vaše připomínky přesto jistě nezapadanou a předám kolegům na gastro úsek.
za hotel Chateau Monty SPA resort- L.Fojtíková, sales manager

Anonym

mature couple, 25.1.2022

Středočeský kraj

  • Overall rating
64 %
  • Neupravená cesta ulicí Příkrou - z města k hotelu Chateau Monty SPA Resort Neupravené parkoviště a cesta kolem hotelu . Příliš světla na nádvoří v noci ruší spánek. Římské lázně nebyly v provozu. Chybí bidet na pokoji . V den příjezdu ve 14 hod jsme už nemohli využít nabízený a inzerovaný lehký oběd.

  • vstřícný personál

  • - Neupravená cesta ulicí Příkrou k hotelu. - Neupravené parkoviště a pěší cesta kolem hotelu. - Příliš světla na nádvoří ruší noční spánek. - Římské lázně nebyly v provozu. - Chybí bidet na pokoji. - V den příjezdu ve 14 hod jsme už nemohli využít inzerovaný lehký oběd.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Dobrý den, mrzí nás, že vydatná noční sněhová nadílka pokazila dojem při Vašem příjezdu. Věřím, že při delším pobytu než na dvě noci bychom měli šanci Vás přesvědčit, že celkové úpravy od sněhových závějí již proběhly v další den. Litujeme také nedorozumění, vzniklému rozdílem reality a Vašich očekávání. Bidety totiž na pokojích nižší a střední kategorie v nabídce negarantujeme a obědy mají hosté vždy buď v den příjezdu nebo v den odjezdu. Jistě jste mohli využít v den odjezdu i Vy. Vzhledem k celkovému hodnocení děkujeme za pochopení, máme za to, že i přes tyto výhrady se Vám pobyt líbil a byli jste se službami hotelu spokojeni. Budeme rádi, pokud nás i v budoucnu navštívíte, věřím, že budete s našimi službami spokojeni.
L.Fojtíková, sales manager

Anonym

group of friends, 25.10.2021

Plzeňský kraj

  • Overall rating
64 %
  • Hotel je velice krásný bohužel personál až na výjimky nepříjemný (spíš neochotný.Hlavně na recepci)

  • Hotel jako celek je opravdu krásný a čistý. Sváteční večeře byla tež moc hezká. Škoda jen, že si klient nemůže sám vybrat co by si k večeři dal.

  • Nelibilo se mi, že na poukazu k masáži jsou klienti osloveni jako pacienti. Ne každý kdo jede do Wellness je pacient. Dal se mi nelibila moznost parkování u hotelu. Presto, že bylo spoustu místa volneho jsme museli do parkovacího domu. A další co se mi nelibilo byla živá hudba.

Personnel
2
Services
4
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
6

Jana Broučková

mature couple, 3.4.2017

Ústecký kraj

  • Overall rating
64 %
  • na 4* horší průměr

  • Starší nábytek, topení nefungovalo, fén v koupelně skoro také ne, personál by měl mluvit nejdříve česky a ne německy, jsme v Čechách!!!!

Personnel
9
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
4
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Vážená paní Boučková,
děkujeme za Váš pobyt v našem Chateau Monty SPA Resort a za Vaši zpětnou vazbu. Vaše připomínky jsem předala odpovědným pracovníkům, kteří se jimi budou intenzivně zabývat. Spokojenost našich klientů je u nás na prvním místě. Hotel prochází postupnou rekonstrukcí a tak doufám, že při Vaší příští návštěvě bude vše v pořádku.
Děkuji a budeme se těšit na Váš příští pobyt.
S pozdravem
Iva Růžičková - Sales Manager

Anonym

single traveler, 17.2.2014

Čeština

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
7

Alena Kočárková

single traveler, 25.3.2019

Plzeňský kraj

  • Overall rating
66 %
  • -velmi pěkný hotel na krásném místě -velký důraz na čistotu a úpravnost -celodenní dostupnost bazénu

  • -úroveň personálu celkově slabší,skoupé poskytnutí informací,komunikace neprofesionální případně žádná(masér) -uvítala bych na začátku stručné písemné informace o chodu hotelu,popis procedur a přesné označení místa konání-číslo dveří. -parkování -málo parkovacích míst-"boj o místo"

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.
S pozdravem
Vedení společnosti GALA HOTELS