+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Chateau Monty SPA Resort Reviews

Hotel ratings

91%
Perfect

by 1358 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    92%
  • Cleanliness

    94%
  • Equipment

    91%
  • Comfort

    89%
  • Value for money

    87%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Vlasta

group of friends, 4.2.2013

Čeština

  • Overall rating
74 %
  • ochotný personál v balneo centru, ochota personálu v restauraci,

  • upřednostňování cizinců, předražené nehlídané parkoviště, malý výběr při bufetové večeři,

Personnel
9
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

mature couple, 24.8.2012

Středočeský kraj

  • Overall rating
74 %
  • Vynikající strava Dobrá poloha pro výlety do okolí Ochotný personál

  • Chybí klimatizace na pokojích Zlobí WIFI

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
9

Daniel Vágner

single traveler, 29.6.2012

Čeština

  • Overall rating
74 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
5
Cleanliness
9
Comfort
8
Value/money
7

Zdeněk Kadlčík

mature couple, 25.6.2012

Olomoucký kraj

  • Overall rating
74 %
  • Klidné místo u lesa Výborné jídlo Ochotný personál Hotelový bazén na úrovni

Personnel
8
Services
7
Cleanliness
8
Comfort
7
Value/money
7

Petr

mature couple, 8.11.2010

Čeština

  • Overall rating
74 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
7

Anonym

young couple, 18.2.2009

česká republika

  • Overall rating
74 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
7
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Anonym

family with older children, 11.2.2024

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %
  • Procedury splnily očekávání. Jídlo bylo velmi dobré. Fitness, pingpong a ostatní hotelové volnočasové aktivity byly v pořádku. Ubytování, interiér a vybavení pokojů velmi hezké. Celkový dojem hotelu dobrý a doporučuji.

  • Bohužel polovina personálu nerozuměla česky, ani německy nebo jinou řečí...a tak trochu arogance či ignorace. Hotelový bazén měl spoustu problémů, ve sprchách tekla pouze horká voda, saunový svět byl otevřen jen do 19 hod místo uváděných 21 hod. Bazén bohužel malý a trochu nás zklamal. U večeře nebylo nic k pití, ani voda, vše jen za úplatu, včetně obyčejné vody (karafa obyčejné vody za 95 Kč se nám zdála předražená).

Personnel
4
Services
10
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Velmi děkujeme, že s námi sdílíte Vaše zkušenosti a spokojenost se službami v Chateau Monty SPA Resort. Na školení persoánálu se neustále pracuje. Vážíme si Vašeho hodnocení a doufáme, že nám zachováte přízeň a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
I. Bartková, sales manager

Anonym

mature couple, 10.11.2023

Plzeňský kraj

  • Overall rating
76 %
  • Hotel odpovídá čtyři hvězdy a vše co je nafocene je realitou děkujeme.

  • Vybavení hotelu je příjemné působí jako pobyt na zámku ? bazén měl příjemnou teplou vodu a moc pěkný Saunovy svět u bazénu včetně solný jeskyně. Hotel ještě navštívíme.

  • Hotel Monty jsme navštívili poprvé, až na tlačenice v jídelně , kde do sebe lidi strkají ,jelikož je málo místa při servírování jídel , jídlo chutné i když se opakovalo ,ale vždy jsme si vybrali.?V hotelu po chodbách je poměrně chladno ? kde se musí projít z procedur kolem recepce na pokoj.

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

8.11.2023

Středočeský kraj

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
6
Value/money
6

Tereza Ungrová

single traveler, 31.8.2023

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
6

Stanislav Vondryska

mature couple, 18.3.2023

Plzeňský kraj

  • Overall rating
76 %
  • Ubytování hezké

  • Krásný hotel v tichém prostředí

  • Hodně ukrajinského personálu který neuměl česky a byla problematická komunikacemi jak na procedurách tak v baru. Když si chci v Čechách objednat pití a zákusek a číšník mě nerozumí a pak přinese úplně něco jiného tak to nemám rád.

Personnel
8
Services
4
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za návštěvu v našem hotelu, hodnocení i za Vaše podněty - náš nový personál teprve zahájil kurzy ČJ. Děkujeme za Vaše pochopení a věříme, že při vaší budoucí návštěvě už pokrok sami uvidíte.
Přejeme pěkný zbytek zimy a rádi Vás opět přivítáme v Chateau Monty SPA Resort.
I.Bartková, sales manager

Martin Ječmen

single traveler, 17.10.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
10
Value/money
4

Anonym

group of friends, 11.9.2022

Vysočina

  • Overall rating
76 %
  • VEČER FRONTY U JÍDLA, ŠPATNÝ SYSTÉM. DRAHÉ PITÍ NA VEČEŘI

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
6
Comfort
8
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za zpětnou vazbu, časy večeří jsou záměrně nastaveny na rozmezí dvou hodin 18.-20. hodinu, bohužel pokud přijde většina hostů najednou v jeden čas, přímo na 18. hodinu, mohou se krátkodobě tvořit fronty, je tomu zřejmě bylo ve Vašem případě a za případné čekání se omlouváme. Ceny jsou ovlivněny vstupními náklady, kde je bohužel rozsah možností limitován. Děkujeme za pochopení a věříme, že i přes uvedené jste si z Vašeho pobyt přivezli hezké zážitky a zachováte nám i napříště přízeň.
L. Fojtíková, sales manager

Anonym

single traveler, 13.8.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
8

Dagmar Neklová

mature couple, 31.7.2022

Jihočeský kraj

  • Overall rating
76 %
  • Krásné prostředí, výhled, mimořádně interiéry

  • Parkoviště s malou kapacitou míst, nutno objednat předem a navíc za dost vysokou cenu.

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za hodnocení, potěšilo nás, že Váš pobyt proběhl k vaší spokojenosti. Parkoviště je při plné obsazenosti hotelu určitě vhodné rezervovat dopředu, právě s ohledem na kapacitu 50 míst. I přesto, že patří mezi nejvyšší v M. Lázních (řada hotelů disponuje běžně jen 10-20 místy vzhledem k historické zástavbě a lázeńské zóně nelze navýšit a z toho vyplývají i poplatky, které se promítají do ceny). Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na příští návštěvu.
L. Fojtíková, sales manager

Anonym

mature couple, 18.7.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %
  • Exkluzivní interiér zvláště saunový svět. Velmi dobrá kuchyň.

  • Zmatené jednání personálu, na co se člověk nezeptá, nebo si nezjistí z recenzí, to se nedoví. Chybí písemný provozní řád.

Personnel
8
Services
4
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za návštěvu hotelu a zaslané hodnocení. Ceníme si jak Vaší pochvaly saunového světa a naší kuchyně, tak připomínky k lepšímu umístění ubytovacího řádu ( předpokládám, že tento máte na mysli, ačkoliv zmiňujete provozní). Dokument je samozřejmě k dispozici v prostoru recepce, a to jak v češtině, v dalších třech jazykových mutacích. Zřejmě chyběl informační list v produktových deskách, které mají hosté na pokoji. Za tento nedostatek se omlouváme. Předáme oddělení houskeepingu ke kontrole a pevně věříme, že jste si i přes chybějící informace přivezli hezké vzpomínky a rádi se k nám opět vrátíte.
L. Fojtíková, sales manager

Anonym

mature couple, 31.3.2022

Plzeňský kraj

  • Overall rating
76 %
  • Hotel a prostředí v něm.

  • Nedostatek místa kolem stolů v jídelně. Zkrácení doby procedur. Dříve obvykle 20 min., nyní 15 min.

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8

Michal

young couple, 19.2.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
76 %
  • První dojem z hotelu byl spíše špatný a to zejména z důvodu, že je inzerován s tím, že umožňuje pobyty s domácími mazlíčky a proto jsme jej i zvolili (máme malého FR buldočka). Ovšem po příjezdu nám bylo oznámeno, že s pejskem není skoro nic možné, museli jsme podepsat dokument se samými zákazy (s pejsek nemůže do restaurace, nemůže skočit na postel, nemůže štěkat, nemůže tohle a tohle ...). S pejskem jezdíme pravidelně po pobytech a toto se nám stalo poprvé. Nicméně nakonec po naléhání personál byl ochotný a našli řešení.

  • výběr jídla procedury pokoje čistota

  • určitě není pet friendly jak uvádí

Personnel
6
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
6
Value/money
6
Chateau Monty SPA Resort replied to this review.
Děkujeme za zakoupení pobytu a zaslané hodnocení. Mrzí nás, že Vám nastavená pravidla nevyhovovala, bohužel jsme nuceni mít nastaven kompromis tak, aby pobyt s domácími mazlíčky nebyl jinými hosty vnímán z jejich pohledu jako omezující. To je například zákaz přítomnosti v hlavní restauraci nebo rušivé štěkání. Domníváme se, že možnost vzít své zvířecí přátele do vedlejší ho salonku nebo lobby baru je vhodnou alternativou. Přesto za Vaše podněty děkujeme, všechny pečlivě zkoumáme a předáváme k dalšímu možnému postupu na příslušný úsek hotelu. Je třeba vzít v potaz, že náš hotel není primárně určen pro 2 noční víkendové pobyty, který jste realizovali, ale pro wellness lázeňské rekreace, a při delším pobytu je důležité mít pravidla jistým způsobem upravena pro pohodlí všech. Věříme, že jste si z pobytu přivezli i mnoho pěkných zážitků, které převažují nad uvedeným ubytovacím řádem.
L. Fojtíková, sales manager

Iveta Sochorová

mature couple, 19.12.2021

Středočeský kraj

  • Overall rating
76 %
  • Starý personál je nervózní a oproti mladým poskytuje kvalitnější služby. Obklad je více horký, dělá jeden a přikryjeme a pak teprve druhý. Ne najednou. Nedělá obklad v místnosti suché uhlicite koupele, kde jsme lrela oválu s obklafem jako na střelnici. Mladí mluví potichu a u všech má člověk pocit, že snad něco dostává zdarma. Výjimka jsou masaze.

  • Obsluha v jídelně a v bazénu. Akorát že paní v 9.01 horovice. Zhasne a člověk se ve sprse málem prerazi a musí ji říct, že v šatně jsou ještě w lidi.

  • Nejsou velké nápisy v bazénu. Půlka lidi se vůbec nesprchuje po paře a při příchodu. Hrůza.

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
6
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

single traveler, 29.11.2021

Olomoucký kraj

  • Overall rating
76 %
  • Vzhledem k podzimnímu počasí, nelze hodnotit čistotu okolí, vybavenost a vzhledem k situaci i kulturu i sport, tzn. hodnocení okolí jen orientačně.

  • Vyměněné ubytování - pokoj č.2, v něm čistota výborná, stejně jako v hotelu. Oběd na objednávku. Bazén

  • Původně přidělený pokoj (tuším 308)- malý se zkosenými stropy. Po dohodě a doplatku 1750,-Kč přidělen pokoj č.2 - hodně velký rozdíl, v něm vše OK Nelíbilo se mi opětovné používání igelitových pytlů na procedůry.

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8